If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Половината дето препоръчвате дизел сте карали само туйнспарк, ама айде...
Купи си тая, която като седнеш в нея тя ти каже, че е твоята... Така се купува Алфа Ромео...
приятел със сигорност за около 2500 ще намериш нещо добро прочетах мненията на всички въпрос на вкус несъм съгласен с колегите че дизела е по добър вариянт и по ефтина подръжка съвета ми е поне двигател 1.6 аз карам с такава колата от подписа и съм предоволен като имам колата от 4 години и за тези години най серизното нещо което съм сменял освен стандартните масла и филтри, е дебитомер (120лв).комфорт има но не е толкова напред колата е по спортна и вози твърдо но като цяло е много стабилна машина успех с търсенето и несе подлъгвай от няколко човека който са ти казали вземи това вземи онова
п.с накой каза че преди 4 години е взел своята алфа за 5 бона,така е и аз съм от тоя клуб не съжелявам но годините минават и цената пада яко поздрави!
Половината дето препоръчвате дизел сте карали само туйнспарк, ама айде...
Купи си тая, която като седнеш в нея тя ти каже, че е твоята... Така се купува Алфа Ромео...
Е аз все още съм си див фен на бенз-а!
Но съм се возил в дизелки JTD. Прилично си върви, а и съдейки по другите колеги не е толкова капризен, колкото ТS.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
кой каза, че дизела гори малко...лично моята който каквото иска да си говори под 6 извън града не пада....вярвам като се качите на колите не карате с 90....а това коя кола е по евтина за поддръжка....какъвто ти е късмета....има неща който просто си се развалят и не можеш да кажеш дали ще издържи още ден или година....въпрос на късмет.
Както колега каза....качваш се и ако колата ти каже "аз съм твоята кола" взимаш я и газ
Само да вметна, че в градски условия разходите за дизел на 100 км. са с около 10 лв. повече от разходите за пропан-бутан.
Според мен ако колата се кара главно градско - бензиновия мотор е за предпочитане.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Искам да кажа, че разликата не е чак толкова голяма, защото веднага 10 човека скачат да кажат как жетедето е супер и т.н., а на повечето информацията им е от четене на форума как жетедето харчи 4/100 и върви 2 пъти повече от туйнспарка...
Всеки от двигателите си има предимства и недостатъци. Тези, които имат повече опит знаят, че от туйнспарковете, както правилно е казал поета, "двойката си е двойка", ама като ще и се слага газ дали има чак такова значение..?
Щом целта е икономия, по-ефективно от здрав бензинов двигател с хубав, качествено монтиран ГИ няма. Метана го изключвам, защото "носи" други недостатъци...
На "феновете" на жетедето ще им кажа само да помислят над следното: този "невероятно здрав, икономичен и издръжлив" мотор има почти всички части на бензиновия + още един куп "скъпи" и трошливи неща, които могат да дадат фира и да ти побелее косата от тях... Един нов регулатор на ГНП (който е фира на повечето жетедета) струва повече от комплект "Денсо" за ТС примерно...
Не казвам, че дизела е по-лош избор, казвам да не вярваме на всичко прочетено в един сектантски форум...
Последното го написах заради тия, дето ще почнат да ми вадят статистиката колко 159-ки са продадени с дизелови мотори и колко с бензинови... Човека не търси 159-ка.
Според мен също драмата за избор между мотори на тази кола е единствено между 2.0 ТС и 1.9 ЖТД, но съдейки от начина, по който е попитал човека, мисля, че и всеки друг бензинов мотор от гамата ще му свърши работа, така че не е нужно да се концентрира върху търсене точно на даден мотор а по-скоро важното е да е като цяло в добро състояние колата... Иначе мислех да питам какво точно е било това "дълго проучване" след което сте избрали 1.4 ТС, ама реших, че няма смисъл...
Не казвам, че дизела е по-лош избор, казвам да не вярваме на всичко прочетено в един сектантски форум...
Последното го написах заради тия, дето ще почнат да ми вадят статистиката колко 159-ки са продадени с дизелови мотори и колко с бензинови... Човека не търси 159-ка.
Ами то единствената причина е, че на 159 JTS-а газ не го лови, иначе ако си бях намерил 1,8 140к.с. познай кога щях да си взема JTD - точно никога. Все пак JTD-то има някои предимства - по-малко преработки на заводското винаги е по-добре, зареждаш 3 пъти по-рядко(за една сериозна сума пари) и докога ще караме с бойлерите в багажника .. Навивам се сам такъв един .. .
Половината дето препоръчвате дизел сте карали само туйнспарк, ама айде...
Купи си тая, която като седнеш в нея тя ти каже, че е твоята... Така се купува Алфа Ромео...
Много си прав,аз също така направих.Лично зимата оглеждах ЖТД-та и накрая се хвърлих на КуВе и грам не съжалявам за избора си,както каза колегата двойката си е двойка.
П.П.Карам само на бензин и предимно градско и от към разход съм доста по-доволен от Алфата отколкото на Предишната ми кола(Браво 1.6).Алфата ми гори да не казвам голяма дума,но едно два литра по-малко от Фиата,обаче рядко минава 3000 оборота.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Дали разходите за гориво по-лесно се преживяват, от разходите за части? Публична тайна е, че 80% от темите тук се отнасят за мотори TS и Boxer. Двойката си е двойка - спор няма. Не съм имал, не съм се качвал дори, но Ви вярвам Още по-голяма тайна е, че повечето тук караме прогресивно застаряващи талиги! Колкото и да са стегнати - времето си лети. За мен бензиновите мотори са по-капризни. На колегата му гарантирам, че ако си вземе JTD и я кара предимно в града - лятото под 8/100 и зимата под 9/100 НЯМА да падне особено с натискане и климатик, като на всичкото отгоре зимата ще му е студено, ако пътува на къси дистанции. Хубавото е, че след дежурните подобрения мотора ОСЕЗАЕМО тръгва и всеки избор на двигател под 2.0TS ще му се струва неадекватен.
Силно му препоръчвам да вземе човек, който има опит по време на избора, а диагностиката е задължителна. Успех!
Comment